Resultats de la cerca
Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona
Els alumnes comprendran la formació geològica de la Muntanya de Sal, les tipologies de materials geològics, l’explotació d’aquest valuós recurs mineral i les connotacions socials que se’n deriven.
PINTACARES
Una papallona, un superheroi, un paisatge amb mil flors o potser un tigre; et maquillarem del que més t'agradi!
Fem de vulcanòlegs i vulcanòlogues
Activitat per aplicar la metodologia del treball de camp en geologia en l'estudi d'un aflorament volcànic al volcà del Croscat.
Tecnologia tèxtil: de la fibra al fil
Taller tecnològic per conèixer les infraestructures i les matèries tèxtils
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
MARINA I EL SOMNI DE VOLAR
Un conte ballat que destaca el valor, la imaginació, la igualtat i les somnis. Una màgica historia de valor, superació i empoderament a càrrec d'una actriu i una ballarina.
Tirolinas Recorridos entre árboles
La actividad se divide en tres partes: - 1ro. Equipación con el material de seguridad. - 2do. 30 minutos de sesión de iniciación. - 3ro. 2 horas y 30 minutos para recor
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Ciència en equip
L'11 d'abril de 2026 tindrà lloc la 12a edició de Ciència en equip a Girona
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.