Resultats de la cerca
La colònia tèxtil de Borgonyà
Visita a la colònia tèxtil de l’antiga fàbrica Fabra i Coats, d’origen escocès
Rajola viva. Del còdol al panot de Súria
Itinerari pels paviments del nucli antic i taller creatiu de disseny de rajoles inspirades en el patrimoni local
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
Geometria en 2D i 3D
El taller tractarà la idea del pas d’una figura geomètrica en dues dimensions a les tres dimensions.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
La Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.
Els misteris de Bàrcino, ruta històrica romana i medieval
Sortida plena d'història, llegendes i curiositats pel casc antic de Barcelona
Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisESMALT AL FOC: LA NOSTRA ICONA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem la tècnica i els materials per elaborar una peça de joieria esmaltada. Aplicarem el vidre en pols sobre un base metàl·lica que courem a un forn a 800 °C durant 5 minuts.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.