Resultats de la cerca
L'AVENTURA DE SER TORTUGA MARINA
Activitat destinada per a primària cicle mitjà i superior. (3r, 4t, 5é i 6é)
Què és el so?
Taller per descobrir les propietats i la percepció del so.
EL PLANETARI MARINER
Aquesta activitat permet conèixer la relació directa entre l'astronomia i la navegació. Durant segles, l'única referència per als navegants va ser a cel, i el seu coneixement va ser cabdal.
IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
Visita Cúpula i Casa Pratdesaba de Vic
La Casa Pratdesaba és la casa del S.XIX on el temps es va aturar. Visita les seves estances (salons, alcobes, jardi...) igual que estaven al segle passat. Visita també la cúpula i el telescopi.
Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
De tots els colors, de totes les formes. Protagonistes diverses
Descobrim les connotacions que s'amaguen darrere els colors i les formes.
Viatgem a la terra dels Mamuts!
Visita guiada escolar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, una experiència interactiva per descobrir com era el paisatge, els animals i com vivien els nostres ancestres ara fa un milió d’anys!
TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.