Resultats de la cerca
Beques de nou accés al Grau en Disseny 2026-2027
Cada any la Fundació Eina ofereix beques de nou accés al Grau en Disseny que cobreixen el 50% del cost, adreçades a estudiants de batxillerat o CFGS, amb convocatòria oberta del 2 al 18 de maig.L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
VISITA GUIADA ARQUITECTONICA AL POBLE ESPANYOL.
Acompanyats d'un guia oficial farem un recorregut pel Poble Espanyol per conèixer la seva història i els elements arquitectònics més rellevants que hi trobem. Disponible en molts idiomes
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Cens d'ocells
Pràctica d'identificació i recompte d'aus aquàtiques
LES FINESTRES DE L'ART
Ens endinsarem en un viatge per la història, la cultura i el pensament a través de l’art.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
El procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
Plàstica social
Visita dinamitzada en clau de performance on els i les alumnes a partir de l’experiència, creïn un viatge que finalitza a la Creu de la Guia.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.