Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Fem bullir l'Edat Mitjana
Taller de cuina de l’època medieval
LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
ACTIVITAT DE COHESIÓ DE GRUP per l'equip docent
Activitat lúdica al centre escolar per millorar la cohesió de l'equip. COOPERACIÓ, CONFIANÇA, RESPECTE I UNIÓ
El cicle de l'aigua: tanca l'aixeta!
L'activitat, a partir d'un conte que té com a protagonista una gota d'aigua, repassa el cicle integral de l'aigua des de la seva captació fins el seu retorn al medi.
Apertix, competició de robòtica lliure, Territorial Tarragona
10è Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.
TALLER CONÈIXER EL MÓN DEL RUC
Breu història del ruc, divertida i didàctica per descobrir peculiaritats dels rucs del seu comportament
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
Matemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.