Resultats de la cerca
Taller de recitació de poesia
Taller dinàmic de posar veu a poemes i textos literaris
Cross Cultural Management for Internationalization
En un món cada vegada més globalitzat, competitiu i interconnectat, és necessari desenvolupar la nostra capacitat per interactuar efectivament amb altres països, organitzacions i persones.
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
Dispositiu per a invidents - Taller de robòtica
Programem un dispositiu electrònic que ens ajuda a detectar obstacles que es troben a l'alçada del cap.
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Unes altres maneres de veure i mirar
El món a l'aula - La Notícia de la Setmana
Treballa la notícia de la setmana a l’ESO i batxillerat
Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.