Resultats de la cerca
Colònies i excursions emocionals a Naturland - La Granja
Entrenarem habilitats com la cohesió, treball en equip, superació de pors, autoestima o l’autonomia amb activitats amb animals, cavalls de doma natural o activitats d’aventura. Mètode La Granja
La depuradora d’aigües residuals i la planta de compostatge
En aquesta activitat s’explica el procés de depuració biològica de les aigües residuals, des de la claveguera fins a l’obtenció de compost per a fertilitzar sòls amb els fangs resultants.
TALLERS DE PERCUSSIÓ I INSTRUMENTS RECICLATS
Amb Som percussió podeu fer tallers de percussió innovadors i adaptats a qualsevol edat. Fan servir instruments de percussió especials per escoles fets amb materials reciclats
Els sons de l’aigua
És una activitat en la que es treballa el sentit de l’oïda, la capacitat d’estar atents i tenen molta importància les nostres percepcions i sensacions.
Tallers de manualitats: Sant Jordi, Nadal, tardor...
Amb monitors tècnics en arts plàstiques i visuals. Així com en diferents disciplines: cuina, ciència, patchwork...Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Línia del temps geològic
T’atreveixes a seguir el fil del temps?
Perspectiva Nord-Sud Global i gènere en l'alimentació
L'activitat aborda la perspectiva nord-sud global i la perspectiva de gènere especificament en l'àmbit del dret a l'alimentació.
Mostrant 1-10 de 2.100 elements.