Resultats de la cerca
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l' EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.
Descobreix la Realitat Virtual!
Descobreix la història, el present i el futur de la realitat virtual i les tecnologies immersives, i viu una experiència amb dispositius d'alta gamma.
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.Toca-toca i Carro a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Toca-toca dels conills, gall i gallina, porquets., cabretes, ovelles, cavalls, vaca, ponis... Ens ajudeu a donar el biberó a l´ovelleta? Carros de diverses mides
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloXerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Escape the Town a diversos pobles de Catalunya
Experiències que ajunten cultura, diversió i tecnologia, per a que els alumnes aprenguin sense adonar-se'n, mentre juguen pels carrers del poble.
«Fem Caramelles!» Descobrim una tradició viva de Súria
Activitat participativa per descobrir les Caramelles de Súria a través del joc, la música i la creativitat.
Taller de robòtica per educació infantil i cicle inicial
Descoberta món de la robòtica i com poder aplicar-la.Mostrant 1-10 de 2.099 elements.