Resultats de la cerca
La Cuca de Llum: Contacontes + activitat STEAM
A través d'un conte il·lustrat aprenem com és el cicle de vida d'una cuca de llum i creem uns circuits elèctrics simples fent servir plastilina conductiva.
Escola de pesca
Una experiència per aprendre sobre la pesca sostenible, els peixos del Mediterrani i la riquesa del Parc Natural que ens envolta.
TALLER D'INICIACIÓ AL TRAIL RUNNING
L'activitat física que ens apropa a la muntanya i, fins i tot, al cel.
Cinema i debat: El gran día (Barcelona)
Un documental per debatre sobre educació
El Bolero de Ravel
Una experiència immersiva
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora i 30 minuts de durada.
La Borda de Ritort
Allotjament de turisme rural situat al poble de Sort ideal per escoles i per famílies. Activitats tot l'any.
Els límits estan a la teva ment
A partir d'experiències personals es teixeix el guió d'aquesta xerrada on apareixen les dues branques que caracteritzen el protagonista: la consciècnia vers la discapacitat i el sentit de l'humor.
La ciència del joc
Aquesta exposició permet veure com la ciència intervé en l’evolució de la tecnologia i com posa les bases per al seu funcionament
Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.