Resultats de la cerca
Taller Smart City: la ciutat del futur
Com seran les ciutats del futur? Construirem una ciutat que generi la seva pròpia energia, tingui molts espais verd i utilitzi la tecnologia de forma eficient i sostenible.
La Princesa, el drac i altres contes d'amor i monstres
La nostra princesa no és una noia normal. De fet, res a la seva vida sembla normal! Tot li passa a ella! Us ho podeu creure?
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...Passejada Parcs i Platges del Poblenou
Passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.
Com innovar i ser creatiu. T’hi atreveixes?
Aproximació al concepte d’innovació per crear productes o serveis de gran valor.
JOSEP PALAU I FABRE. UN RECORREGUT PER LA LITERATURA CATALANA S.XX
Tipologia: Taller literari Lloc: sales d’exposicions i aula Ràtio: 2 grups per escola Nivell: Segon cicle d’ESO i batxillerat Durada: 1h30 Núm. alumnes: 20-25 alumnes. Preu: 100€ x grup
Meteorologia, clima i matemàtiques
Descobrim la importància que tenen els instruments de mesura, les dades i les matemàtiques per a predir, des del temps que farà demà, fins al clima del futur o els fenòmens meteorològics extrems.
ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
Sortides multiaventura l'Era d'Oliola
Sortida d'activitats fisicoesportives en el medi natural
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Mostrant 1-10 de 2.096 elements.