Resultats de la cerca
Històries de l’art des de Barcelona. Projecte d’art del MACBA a l’Institut
Aquest programa proposa noves perspectives sobre allò que el discurs normalitzat de la història de l’art ha soterrat o que directament ha obviat.
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre i titelles per conèixer els dracs del món (fins i tot el de Sant Jordi), que fomenta l’hàbit de la lectura d’una manera divertida.
ESMALT AL FOC: LA NOSTRA ICONA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem la tècnica i els materials per elaborar una peça de joieria esmaltada. Aplicarem el vidre en pols sobre un base metàl·lica que courem a un forn a 800 °C durant 5 minuts.
Surets a Pintar
Descobreix la història dels Esquilets i ajuda'ls en la seva missió secreta! Farem un taller d’iniciació on els més petits coneixeran les diferents possibilitats de la pintura sobre suro.Herois en primer pla. La construcció sonora de les masculinitats
Un taller per entendre la construcció de la figura de l'heroi a partir de la dimensió sonora del cinema.
MÓN SANT BENET: Frescos de butxaca
Taller de creació plàstica a l’entorn de la tècnica del fresc
ESCOLARS - Mar i Muntanya (7 dies – 6 nits)
Estada -7 dies i 6 nits- Els alumnes gaudiran d'uns dies al Pirineu realitzant les activitats més divertides, d'aprenentatge i de cooperació, i uns dies a Port Aventura. La diversió està assegurada!
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui som
Mostrant 1-10 de 2.096 elements.