Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.MOU-TE! TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS
Taller de dansa cognitiva per infants on podran explorar i coneixer la dansa i el movimient des d'una perspectiva diferent a la dansa tècnica.
Tallers de Percussió Corporal al propi centre
Tallers de Percussió Corporal al propi centre en una sola sessió d'1h per a tot Catalunya! En qualsevol data del curs i en l'horari que us convingui.
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
ACTIVITATS A LA CARTA (Museu Deu)
El Museu Deu compta amb una rica col·lecció, que repassa fonamentalment l’art dels segles XIX i XX, encara que abarca més de 1.000 anys.
Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.Les fronteres del coneixement
Cap a la recerca més pionera. Visita comentada
SOM EQUIP - REPTES - Facilitació i cohesió de grups escolars - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
Mostrant 1-10 de 2.118 elements.