Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Introducció a l'astronomia II
El cel vist des de la Terra i els eclipsis
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Cens d'ocells
Pràctica d'identificació i recompte d'aus aquàtiques
Sortides amb animals
Sortides d'un dia per a infantil i primària per a conèixer millor els animals i estar en contacte amb la natura
Coets d'aire
Com podem fer coets impulsats per aire que volin el més lluny possible?
Les mil cares dels jardins de Cap Roig
Visita els jardins i experimenta amb la naturalesa
La Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
mSTEAM: Fes ciència amb el mòbil a l'aula
Nova proposta didàctica de mSchools per promoure l’aprenentatge científic a l’aula a través de la tecnología mòbil.Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
Mostrant 1-10 de 2.118 elements.