Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
OBSERVACIÓ I ANÀLISI D’OBRES ROMÀNIQUES I GÒTIQUES
Aprofundim en l’anàlisi formal i estilístic de la pintura i l’escultura romànica i gòtica. Una informació artística molt útil per les proves de Selectivitat.
La Riera de Vallforners
Ideal per iniciar els alumnes en l’estudi d’un ecosistema, experimentar amb mostres i despertar actituds de valor, respecte i foment per a la conservació i la preservació del patrimoni natural.
TALLER DE SEXUALITAT I AFECTIVITAT PER A JOVES.
Taller per trencar el tabú i resoldre dubtes sobre sexualitat, trencar mites i falses creences al voltant d'aquesta i caminar cap a un model de relacions sexoafectives més sà.
La Manresa d’Ignasi de Loiola
Visita els espais ignasians de Manresa
RIGOBERTA I EL WINDIGO
Un espectacle poètic i compromès que parla de consum responsable, canvi climàtic i drets humans, i que ens recorda que cada petita acció pot transformar el món
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
L’art de Matisse més enllà del creador
Escalada per a nens i nenes de primària
Ens aproximem al món de l'escalada a través d'eixos temàtics motivadors i transversals.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.De qui és aquesta petjada?
L'alumnat descobrirà els animals que ens envolten amb una presentació teòrica i un taller pràctic. Una experiència educativa per conèixer la fauna local de manera dinàmica i participativa.
TALLER D’ESPELMES DE CERA VERGE D’ABELLA
FES LA TEVA PRÒPIA ESPELMA DE CERA D'ABELLA
Mostrant 1-10 de 2.118 elements.