Resultats de la cerca
El Sistema Solar: Planetari mecànic
Aprèn algunes curiositats sobre el nostre sistema solar i construeix un planetari giratori en equip.
Grups escolars a Vall de Núria
Vall de Núria es un paratge únic, en plena natura, on podeu gaudir de tranquil.litat i llibertat,gracies al seu transport singular; el tren cremallera, un trajecte i una experiència inoblidable.
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Va de colors...fem una colorteca!
Els alumnes treballen amb els colors primaris i secundaris i aprenen com s’apliquen als teixits.
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.Belluguem el cos!
Taller d’expressió corporal conduït per actors, on els nens i les nenes descobreixen com es relacionen i funcionen les diferents parts del cos.
PINTACARES
Una papallona, un superheroi, un paisatge amb mil flors o potser un tigre; et maquillarem del que més t'agradi!
Un matí a la potabilitzadora
Que és l'aigua potable?
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.