Resultats de la cerca
Matemàtiques secretes
Matemàtiques al servei de la privadesa
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
AVENTURA PALLARS SOBIRA - COLONIES I VIATGE DE FI DE CURS
SORTIDES / COLONIES ESTUDIANTS EXPERIENCE - PRIRINEUS
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Eines i foc al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Descobrirem quines són les eines que feien servir les persones de fa més de 7000 anys i també quines tècniques utilitzaven per encendre el foc.
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
Colònies escolars escola de bandolerisme i bruixeria i aventura per la eso-Vilanova de Sau
Colònies escolars per conèixer les tradicions bandoleres de la zona de Guilleries i potenciar la fantasia amb la màgia de la natura i l'escola de bruixeria. Aventura per cicle superior i ESOCamí als safareigs
Descobreix els antics safareigs públics de Torrelavit i l’art de fer la bugada tot recorrent el riu.
Explora la natura del teu parc
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals de diversos parcs metropolitans i reflexionar sobre la importància de la implicació de les persones en la conservació de
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.