Resultats de la cerca
Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.Alan, el musical
ALAN és un musical colpidor i ple de llum que dona veu a qui sovint no en té. Una història real sobre identitat, bullying i empatia, explicada amb emoció, música i un missatge que commou i transforma.
TALLER SEXOAFECTIU - ELS CICLES
Amb l'entrada a l'adolescència el cos femení inicia un viatge cíclic molt intens ple de moments que cal conèixer i entendre no només des de la vessant física sinó també emocional.
TALLER DE CONTRAPUBLICITAT
- Taller sobre publicitat - 3 hores de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 6/12 persones màxim
«Fem Caramelles!» Descobrim una tradició viva de Súria
Activitat participativa per descobrir les Caramelles de Súria a través del joc, la música i la creativitat.
L'Estany de Sils i la seva biodiversitat
Ens convertim en científics i avaluem l'estat de conservació de l'Estany de Sils
Visita a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat
Tenim un projecte educatiu per traslladar als vostres alumnes a un món de vivències en l'entorn agrícola i natural per gaudir amb els sentits,degustar els fruits de les plantes, rescatar capgrossos...Seterra – Qüestionaris geogràfics
Plataforma de qüestionaris geogràfics amb centenars d’exercicis per identificar països, capitals, banderes, oceans i molt més a nivell mundial.
EL DRAC I L'ARC DE SANT MARTÍ
Espectacle de teatre per infantil i inicial. El Drac de l’Arc de Sant Martí a cada estació de l’any ens fa una visita..però amb la poca pluja que ha caigut....no sap arribar al Poble!! Ens ajudeu??
Adolescència i Pantalles
L'adolescència és l'etapa que més preocupa a les families pel seu inici amb possibles conductes de risc. Abordarem senyals d'alerta i estratègies que podem utilitzar per l'acompanyament digital
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.