Resultats de la cerca
Taller de Màgia
Tallers de màgia dissenyats acuradament per a cada una de les etapes educatives. Ens convertim en il·lusionistes?
PINTURA MURAL
La pintura mural és un espai inmens ple de possiblitats que serveix d'amplificador d'idees, sentiments comuns o esperances col·lectives, I aixó a les escoles encara té més podencial.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockJornades de Portes Obertes | TecnoCampus
Vine a les Jornades de Portes Obertes que organitzem per donar a conèixer la nostra oferta de graus i el campus universitari. Aquest any t'esperem al febrer, al març i a l'abril!
L'esclat de vida
En aquesta activitat de recerca científica coneixerem les diferents teories que existeixen sobre l’origen de la vida i revelarem el paper clau dels volcans en aquest fet.
Terrari virtual
Programarem un terrari virtual i farem servir un termòmetre connectat a una placa controladora per mesurar la temperatura i tractar de mantenir-lo en un nombre determinat de graus.
I TU, QUÈ PINTES? (Museu Deu)
L’educadora del Museu Deu visita els centres educatius on explica la vida i obra d’artistes.
Ruta Verdaguer a Folgueroles
Recorregut pel poble de Folgueroles que segueix deu llocs d'interès vinculats amb la vida i l'obra del poeta.
CASA BOFARULL
CASA PAIRAL MODERNISTA, ANTERIOR AL SEGLE XIV, REFORMADA PER ARQUITECTE JM JUJOL I GIBERT CASA VISITABLE
El tren de l'ensenyament
Itineraris en Ferrocarils per a sensibilitzar i formar als més joves en el coneixement, el funcionament i la gestió del transport sostenible, de la mobilitat i del respecte per l’entorn
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.