Resultats de la cerca
OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Llepa't els dits amb la història
Visita dinamitzada per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història, des de la prehistòria fins a època medieval, on el menjar és el fil conductor.
Visita guiada al volcà del Montsacopa
Veniu a conèixer un dels volcans que trobem a la ciutat d’Olot, just al costat de l’Espai Cràter!
LES ARRELS DEL PENEDÈS
Visita guiada a l’exposició estable Les arrels. Si gratem amb força la terra, sovint hi apareixen objectes que ens obren la porta a un món desconegut, com és el nostre passat.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L'espavilat del Delta
Gimcana sobre el Delta de l'Ebre
Visita a l'exposició “L’ús racional de l’aigua”
L’objectiu de l’activitat és conèixer millor l’aigua i el seu ús per part dels humans, per tal de poder-la estimar i valorar millor.
Antarctica. Viatge immersiu al cor de l'Antàrtida
Amb Antàrtida Experiència, els grups escolars experimenten més que una simple visita, viuen un viatge immersiu al cor del Continent Blanc, combinant aprenentatge, emoció i consciència ambiental.
L'energia al Planeta (I) i (II)
Visita per conèixer què és l'energia, les maneres de percebre-la i la utilització que en fem.
Mostrant 1-10 de 2.138 elements.