Resultats de la cerca
Visita al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria de Sant Feliu Sasserra
UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.Mans a l'obra (Girona)
L'art a través del cos
Bit a bit. Arquitectes digitals (Barcelona)
Del modernisme a l'arquitectura col·laborativa
Els treballs de la prehistòria
A Humans Moderns, els infants exploren com els primers sàpiens van viure gràcies a l’enginy, la cooperació i l’ús sostenible dels recursos, a través de l’arqueologia i tecnologies antigues.Tardor, castanyes i castanyers
Endinsar-nos al bosc de tardor, per tal de descobrir quins són els canvis que fa per a preparar-se per l'hivern, i alhora conèixer i aprendre d'una espècie tant peculiar com el castanyer.
´VIATGE AL FONS DEL MAR EN BATISCAF
El planetari del museu es converteix en un batiscaf a dins del qual l'alumnat es converteix en protagonista d'un viatge al fons del mar en aquesta visita immersiva.
Let's Go to the Farm
Teatre en anglès per als cicles infantil i inicial sobre la vida a una granja màgica. Anglès nivell d'iniciació.
L'energia (Girona)
Experiments per saber què és i com es transforma
Mostrant 1-10 de 2.138 elements.