Resultats de la cerca
Pirates! Via fora!
Fa molt i molts anys les aigües de la Mediterània eren plenes de galeres! Sabíeu que als pobles mariners s’hi amaguen botins i tresors d’antics corsaris? Ajudeu-nos a trobar-les!Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 0-5 anys.
Bitàcola (Barcelona)
Cançons i sons electrònics en un submarí
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
EXPLICAR HISTORIES A TRAVES DE LES IMATGES
Quina història s'amaga al darrere d'una imatge? Us proposem descobrir els elemnts bàsics per construir un relat fotogràfic.
L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
Beques de nou accés al Grau en Disseny 2026-2027
Cada any la Fundació Eina ofereix beques de nou accés al Grau en Disseny que cobreixen el 50% del cost, adreçades a estudiants de batxillerat o CFGS, amb convocatòria oberta del 2 al 18 de maig.A ritme de nombres i xifres (Lleida)
Matemàtiques fascinants
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
A través de la fórmula dental podrem classificar els carnívors en diferents famílies i, fins i tot, reconstruir la xarxa tròfica dels animals que van viure fa 12 milions d’anys als Hostalets!
TALLER DE SEXUALITAT I AFECTIVITAT PER A JOVES.
Taller per trencar el tabú i resoldre dubtes sobre sexualitat, trencar mites i falses creences al voltant d'aquesta i caminar cap a un model de relacions sexoafectives més sà.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.