Resultats de la cerca
Fem baldufes òptiques
Les il·lusions òptiques són percepcions visuals que enganyen al nostre ull. En aquest taller construirem baldufes òptiques, un dels enginys òptics més interessants creats des del món de l’art.
CAÇA NIUS: La Recerca dels Ous Perduts.
Gimcana on descobrim el niu dels ous de dinosaure: rastres del bosc, petjades, ossos, dents. Realitzem el seu menjar, fem d'espeleòlegs, treballem amb motlles i esculpim.
Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
Taller de còmic: Acció i Moviment
En aquest taller aprendrem a donar expressivitat al cos dels personatges i hi afegirem recursos per representar el moviment al dibuix estàtic mitjançant les línies cinètiques.
Visita comentada a “La botànica en l'art”
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Mobles grans, arquitectures petites
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
Sumo de Robots
Construirem i programarem un robot que sigui capaç d’enfrontar-se a altres robots en combats de Robo-Sumo.
HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
Visites presencials InfoK
3Cat ofereix visitar les seves instal·lacions i a la vegada descobrir com es treballa a l'Info K.
Mostrant 1-10 de 2.138 elements.