Resultats de la cerca
Foto Report
Foto report. El taller de fotografia jove del Museu d'Història de Catalunya
Descobrim la Beebot
Aconseguirem comunicar-nos amb la BeeBot a través del llenguatge de programació per tal que arribi allà on ens hem proposat?
LA PREHISTÒRIA A CAU D’ORELLA
Viatjarem fins a la prehistòria per conèixer els sons i instruments d'aquella època. I descobrirem com era la vida quotidiana a partir de reproduccions, contes i la col·lecció del Museu de Reus
Un tresor pirata amagat als Jardins
Per trobar el mapa del tresor arriscat sense por!! Resol els enigmes i les pistes ....
Visita-taller: A 10 METRES SOTA TERRA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
El taller facilita la comprensió del que significaren els bombardejos contra la rereguarda, l’articulació del Pla de Defensa Passiva i la realitat de l’experiència de persones que s’hi van protegir.
ESCOLARS – Ratera (4 dies - 3 nits)
Gaudeix d'una estada de 4 dies i 3 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida segons l'edat i necessitats. Oferim monitoratge 24h
Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!TU ETS UN@ MAG@!!
De la mà del nostre Mag Nani, els alumnes s'endinsaran en el món de la màgia i aprendran a fer uns quants jocs que després s'emportaran, serà el seu kid màgic.
El tresor d'en Serrallonga
El recorregut ofereix una visió de l’evolució de Catalunya al llarg de l’edat moderna tot centrant-se, principalment, en aspectes socials i de vida quotidiana
La Casa decorada
Una descoberta del modernisme de Manel Joaquim Raspall a Cardedeu a través de la observació i el treball plàstic amb diferents materials
Mostrant 1-10 de 2.138 elements.