Resultats de la cerca
Excavem el Miocè
Voleu que els alumnes experimentin en primera persona les diferents tasques que desenvolupen els paleontòlegs?
Observatori d'ocells de les ribes del Ter
Sortida d’entorn fluvial per observar ocells ardeids
Itinerari: Vida i miracles de Castelló d'Empúries
Conèixer l’Ecomuseu-Farinera i la Basílica de Castelló d’Empúries. Aprendre com es fa farina de forma industrial. Descobrir la història de Castelló d’Empúries.
CUINANT POESIA
En Moi un reconegudíssim cuiner arribarà a la vostra biblioteca o escola amb els estris necessari per fer una bona cuinada, però compte per què no us cuinarà una menja exquisida, si no... POESIA
RESERVA DE SEBES EN BICICLETA
La Reserva Natural de Sebes inclou la visita al Centre d´Interpretació del camí de Sirga.
Mans a l'obra (Barcelona)
L'art a través del cos
La colònia tèxtil de Borgonyà
Visita a la colònia tèxtil de l’antiga fàbrica Fabra i Coats, d’origen escocès
La Castanyada a Can Pidelaserra
Cada animaló té una peça de roba de la Castanyera, ajudem-la a recuperar-la! Després d´una passejadeta pel bosquet trobarem a la Castanyera, ,ens repartirá castanyes i explicarà un conte.
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Les aus (Lleida)
Taller d’il·lustració científica
Mostrant 1-10 de 2.138 elements.