Resultats de la cerca
EXTRAESCOLARS ARTÍSTIQUES
La proposta de l'Escola Universitària ERAM, està pensada per a infants i joves, que vulguin explorar i ampliar la seva formació en àrees vinculades a la Comunicació Audiovisual i les Arts Escèniques
Programació amb Scratch: Imatges boges
Amb l'eina Scratch crearem una pantalla animada a mode de mini joc que ens servirà per dissenyar animacions curtes que responen al teclat.Visites en grup a TV3
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la televisió pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'espectadors.
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
Taller d'electricitat i magnetisme
Taller per treballar les diferents formes de generació de l'electricitat.STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.
INTERSECCIONALITAT I INCLUSIÓ A L'ESCOLA
Formació per a professorat que introdueix la perspectiva interseccional i inclusiva, analitza desigualtats i privilegis a l’escola i ofereix criteris i bones pràctiques per a la tasca docent.
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
Mostrant 1-10 de 2.138 elements.