Resultats de la cerca
La física dels volcans
Com és el nostre planeta per dins? Per què es mouen les plaques tectòniques? Quina relació tenen amb l’activitat volcànica?
De la imaginació a la pantalla (Lleida)
Introducció al cinema fantàstic
«Fem Caramelles!» Descobrim una tradició viva de Súria
Activitat participativa per descobrir les Caramelles de Súria a través del joc, la música i la creativitat.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L’ocell que ha perdut la memòria
Activitat de descoberta del món dels ocells
El món a l'aula - Saps què ha passat?
Desperta la curiositat dels nens i nenes de primària
TREBALLEM EL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneguem aquest material elaborant una peça única, personalitzada, i posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem els artesans que ens presentaran els secrets del seu ofici!La setmana dels 7 dissabtes
Obra de teatre musical escolar per a infants des de I5 fns a 3r de primària. És una obra educativa, lúdica i interactiva, el que fa que els infants si puguin sentir partíceps des del primer moment.
EXTRAVAGÀNCIES ARTÍSTIQUES (Museu Deu)
Què es considera art i què no? Quin preu té l’art? Què pagaríem per una obra d’art?
Un llit damunt del cap. Una coreografia d’exercicis d’atenció. Explorant els espais del MACBA
Obrint un espai de relació amable entre els infants, el museu i tot el que allí hi succeeix, l’activitat vol explorar els espais del MACBA posant èmfasi en la seva arquitectura i els seus recorreguts,
Saber versar (Lleida)
Taller de poesia
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.