Resultats de la cerca
Construïm casetes pels ocells. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem quins són els ocells més comuns a les ciutats, el benefici de la seva presència, i construirem caixes niu.
Jornada de Portes Obertes PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
A ritme de nombres i xifres (Tarragona)
Matemàtiques fascinants
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Educació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.
EMOCIONA'T AMB L'ART (Museu Deu)
Us heu preguntat alguna vegada per a què serveix l’art? Quina és la seva funció?
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
Les Trementinaires
Buscarem, collirem, olorarem i tastarem plantes aromàtiques i medicinals. Farem una bosseta d'olor que s'emportaran a casa.
Visita aventura al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Aventura en grup pel nucli urbà de Sant Feliu Sasserra
Roques i minerals sota la lupa
En aquesta activitat viatjarem a l’interior de la Terra per conèixer-ne la composició i descobrirem, per mitjà de l’experimentació, com són les roques que formen la geosfera.
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.