Resultats de la cerca
Què en saps del VIH/sida? (Barcelona)
Divulgant investigació i fomentant la prevenció
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
Taller d'Est a Oest
Taller participatiu d’educació mediambiental i orientació espacial sobre el territori
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsSnorkel a les illes Medes
Com un peix a l'aigua! Esport i interpretació del medi amb aquesta activitat que ens submergeix de ple a l'ecosistema de les illes Medes.
Megalòpolis: els edificis que creixen i es reprodueixen
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
LA PRINCESA MARGARIDA (Museu Deu)
Durant el mes d’abril, per tal de celebrar la diada de Sant Jordi, el Museu Deu organitza una visita teatralitzada infantil.
Mostrant 1-10 de 2.138 elements.