Resultats de la cerca
Sortida amb raquetes de neu a la Cerdanya
L'activitat de raquetes ens permet arribar a llocs on només es pot accedir caminant durant l'hivern. La zona de la Cerdanya i el Capcir ens ofereix un gran ventall d'excursions.
Visita al Pavelló de la República
En aquesta visita guiada aprendrem sobre l'arquitectura i la història del Pavelló de la República recorrent la reconstrucció que se'n va fer l'any 1992.
Visita guiada escolar Montblanc Medieval 1
L’important i ben conservat patrimoni medieval de Montblanc converteixen la vila en l’espai idoni perquè els alumnes viatgin en el temps i descobreixin els principals conceptes de l’edat mitjana.
LA GALLINA D'EN SUNYER (Museu Deu)
Hi havia una vegada un artista que pintava molts animals…
Projecte Explainers
Un projecte formatiu en què l’alumnat aprendrà explicant continguts científics al públic del museu
Descobrim Vilauba, una vil·la romana
A través del joc i la deducció coneixerem de primera mà un altre aspecte de la romanització a les nostres contrades: les vil·les romanes.PARLEM DE PORNO?
Dinàmica participativa en la qual es farà un joc per veure el nivell de coneixement dels conceptes pornogràfics que té l’alumnat, contrastant els possibles malentesos.
Descobrim les joguines òptiques. Els orígens del cinema
Entendrem el funcionament del cinema tot experimentant amb les joguines òptiques que es feien servir abans que s'inventés.
Bit a bit. Arquitectes digitals (Barcelona)
Del modernisme a l'arquitectura col·laborativa
Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.