Resultats de la cerca
Experimentem i ens divertim amb les sals de Cardona
L’activitat es basa en realitzar experiments on el propi alumne observarà i extraurà conclusions sobre quins són els fenòmens i/o trets característics relacionats amb la sal.
Una petita escapada amb una gran història al Tren del Ciment
El Tren del Ciment se situa en un entorn natural excepcional com és la comarca del Berguedà. Amb més de 100 anys d'història. Avui dia, el Tren del Ciment representa una joia ferroviària.
CONEIXEM EL POBLE ESPANYOL DE LA MÀ DE...
El guia no arriba i el grup comença a impacientar-se. Arriba en Xisco, un treballador de manteniment que coneix molt bé les històries i llegendes del poble. Us deixareu guiar per ell?
LOS EXPERIMENTOS DE MELQUÍADES
Taller d'experiments sorprenents, sobre les propietats de l'aire i de l'aigua.
Construim mons amb peces imantades Magna-Tiles i animals
Interactuar amb una gran quantitat de peces magnètiques translúcides per descobrir-ne la potencialitat: la geometria, la construcció en dues i tres dimensions, la relació amb l’espai i la llum.
Activitats i estades de Neu a Port del Comte
Gaudeix amb el teu grup o escola d'un o varis dies a Port del Comte esquiant i realitzant altres activitats a la neu. Monitoratge 24h!
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
Aventura als arbres
Els alumnes necessiten desconnectar i per això venir als nostres parcs pot ser una de les millors excursions. Alumnes i professors gaudireu de més de 200 activitats d'aventura als arbres.Refugia’t al parc!
La proposta educativa Refugia’t al parc! té com a objectiu principal donar a conèixer al públic escolar, i concretament a l’alumnat de secundària, l’existència dels refugis climàtics.
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.