Resultats de la cerca
HISSEU ´LES VELES!
Aquest taller permet l’alumnat convertir-se en autèntics mariners aprofitant els recursos i la metodologia LEGO Education per crear el seu propi vaixell de vela i aprendre així el seu funcionament.
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Visita a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat
Tenim un projecte educatiu per traslladar als vostres alumnes a un món de vivències en l'entorn agrícola i natural per gaudir amb els sentits,degustar els fruits de les plantes, rescatar capgrossos...TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.Com innovar i ser creatiu. T’hi atreveixes?
Aproximació al concepte d’innovació per crear productes o serveis de gran valor.
Visita guiada per entendre l'importància dels Canals d'Urgell
Hi havia una vegada,una terra tan i tan plana...així comença el nostre viatge en el temps.Fa 150 anys aquestes terres eren conegudes com el Clot del Dimoni,voleu entrar-hi?Us esperem!!
TALLER DE CIRC: Autosuperació, Confiança i Grup
El nostre Taller de Circ està adreçat a totes les edats, i hi podreu provar diferents disciplines del món del Circ: - Malabars - Equilibris, cable, bola - Xanques, monocicles...
De flor en flor, els pol·linitzadors
Els insectes pol·linitzadors duen a terme una tasca molt important.
Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.