Resultats de la cerca
STÒPICS. Trenquem els tòpics per entendre la diversitat
Taller per identificar estereotips i prejudicis, fomentar l’empatia i promoure actituds respectuoses que ajudin a desmuntar tòpics discriminadors.
EscoLab: recerca, tecnologia i innovació
EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l'avenç de la societat.
A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaTaller de química: el canvi químic
Taller per comprendre els avenços científics i les aplicacions actuals de la química.
Els ecosistemes marins a la Mediterrània
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesExperimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.
De la cèl·lula a l'ADN
Taller de ciència on es treballaran diversos aspectes al voltant del nostre material genètic.Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.Mostrant 1-10 de 2.138 elements.