Resultats de la cerca
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de les bruixes
Sabeu qui eren i què feien les bruixes de Viladrau? Passejarem pels mateixos boscos on aquestes dones sàvies i expertes en remeis naturals anaven a buscar els seus ingredients. Us hi atreviu?Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
Diccionari.cat, 15 diccionaris en línia de l'Enciclopèdia
Diccionari.cat conté el diccionari escolar DIDAC, El meu primer diccionari d’anglès, 10 diccionaris bilingües amb l'alemany, l'anglès, el castellà, l’italià... un diccionari de sinònims, un conjugador
Jornada de Portes Obertes ARQUITECTURA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Escape the Town a diversos pobles de Catalunya
Experiències que ajunten cultura, diversió i tecnologia, per a que els alumnes aprenguin sense adonar-se'n, mentre juguen pels carrers del poble.
Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.
La producció dels teixits. Teixits de futur
Els alumnes descobreixen el procés tèxtil amb l’observació i la manipulació de fibres i l’anàlisi de mostres de teixits. Després investiguen teixits de darrera generació -tècnics i intel·ligents.
Parc d'Aventura Anigami
Més de 30 activitats diverses per escollir segons grups d'edat per gaudir d'un dia ple d'aventures i descobertes al mig del bosc.
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.Mostrant 1-10 de 2.139 elements.