Resultats de la cerca
Visita guiada al volcà del Montsacopa
Veniu a conèixer un dels volcans que trobem a la ciutat d’Olot, just al costat de l’Espai Cràter!
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
SOLIDARIMÀGIA, Alumnes solidaris!!
Descobrim com és un camp de refugiats i les zones més deprimides i marginals del continent africà, com s'hi viu i que és SOLIDARIMÀGIA, com els seus mags porten il·lusió a aquests llocs desfavorits.
Descoberta de la Casa Museu Verdaguer
Visita comentada de la Casa Museu, la primera casa familiar del poeta. Es mostra com era la vida d'una família de pagès de poble de mitjan segle XIX i ens introdueix a la biografia i l'obra de Jacint
Gimcana: Manresa sota els nostres peus!
Tot caminant per la ciutat podem veure indicis del pas d’aquesta sota els nostres peus! Després d’una petita activitat al museu, farem una ruta autoguiada per Manresa.
LA PEDRERA: Els animals gaudinians i on trobar-los
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Stop soroll!
Activitat a l'aula sobre salut ambiental i especialment contaminació acústica.
Canviem la petjada
Mitjançant aquesta activitat, els participants tindran l'oportunitat única de submergir-se en el fascinant món de l'energia, per descobrir el paper essencial que exerceix en les nostres vides.
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.