Resultats de la cerca
Visita comentada a "Ones"
Visita comentada
Qui camina pel CRIP?
Descobrirem quins rastres van deixar els animals que van viure fa 12 milions d’anys i farem el motlle de la petjada d’un d’ells!
EL PORT COMERCIAL
A bord del llagut Far de Formentera, l'alumnat coneixerà una ciutat dins d'una altra ciutat: el Port de Barcelona, i també els vaixells, les mercaderies i els oficis que s'hi desenvolupen.
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
Lluís Companys: una vida d'història
Visita comentada i taller sobre Lluís Companys
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
CASA BOFARULL
CASA PAIRAL MODERNISTA, ANTERIOR AL SEGLE XIV, REFORMADA PER ARQUITECTE JM JUJOL I GIBERT CASA VISITABLE
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
CURS. Com acompanyem la sexualitat d'adolescents i joves
En aquest curs repensarem l’educació sexual des d’una perspectiva feminista. Facilitarem eines a les educadores, famílies o referents adultes per acompanyar la sexualitat de joves i infants.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.