Resultats de la cerca
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
Casa meva és un univers. La diversitat familiar al cinema
Aprenem diferents models familiars a través de curtmetratges d'animació
ELS CUCS DE SEDA
Els infants rebran una informació incial sobre els cucs de seda i se'ls mostraran les activitats que farem a continuació.
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
Viure a l'Aigua
Taller manipulatiu
L'autòmat pintor
Has sentit mai a parlar dels autòmats? Podries construir-ne un amb materials quotidians? Crearem el nostre autòmat pintor, que funcionarà gràcies a un circuit elèctric que construirem.
Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.