Resultats de la cerca
So i acústica (Girona)
Experiments per investigar el so
Divulgació astronòmica amb Planetari de la ma de astroxperiences.com
Imagina’t immers en un domini ple d’estrelles, on podràs contemplar els planetes en tota la seva glòria i aprendre sobre les seves característiques úniques.
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.Així viuen els animals que temem
Hi ha molts animals que temem i/o no ens són atractius però a vegades podem tenir una reacció inadequada, tant per a nosaltres com per a l'animal.
UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
MIRADES TRANS
Taller per conèixer la diversitat de gènere i les seves expressions, reflexionar sobre la transfòbia i promoure espais educatius inclusius i respectuosos amb les persones trans*.
Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari de la Guerra Civil, per reflexionar sobre la violència, la memòria democràtica i la vivència de la lleva del biberó i la població civil.
Taller "Mirant el Sol"
Activitat per dur a terme a l'Observatori, o a l'escola. Per acostar el nostre estel als alumnes de tots els cursos.
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.