Resultats de la cerca
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...Young Photonics Congress 2026 - 11a edició
Vine a la propera edició del Young Photonics Congress, a presentar el teu treball i compartir coneixement i experiències en un ambient inspirador.
Rapejant els clàssics (Tarragona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Les fronteres del coneixement
Cap a la recerca més pionera. Visita comentada
EL RIU ÉS PROU NET?
Activitat d’exterior de descoberta de l’entorn fluvial i la qualitat de l’aigua de la riera de Pontons,al seu pas per Torrelles de Foix.
Espectacles de música - La Maquineta Produccions
La Maquineta Produccions porta més de 15 anys transformant escoles en teatres. Creem obres musicals originals, interactives i interdisciplinàries amb dossiers pedagògics.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Mostrant 1-10 de 2.137 elements.