Resultats de la cerca
UNA IMMERSIÓ AL MÓN MEDIEVAL
La nova sala immersiva del MEV ens permetrà viatjar a l’interior d’una catedral romànica de fa mil anys.
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
TU ETS UN@ MAG@!!
De la mà del nostre Mag Nani, els alumnes s'endinsaran en el món de la màgia i aprendran a fer uns quants jocs que després s'emportaran, serà el seu kid màgic.
Investiguem l'estat de salut del riu
Taller d’investigació ambiental per saber l’estat del riu Ter
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
Lletres d'autor
Tipografies per comunicar i crear
Matemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
IGUALS I DIFERENTS
Taller per reconèixer i valorar la diversitat com una riquesa, promovent una mirada positiva sobre les diferències d’origen, culturals, sexuals i de gènere.
Taller de Còmic: Dibuixem Super Herois i Súper Heroïnes
Els alumnes aprendran a dissenyar i caracteritzar el seu propi superheroi. Marcarem les pautes per la creació d’una petita història que reproduirem en una tira còmica.Taller "El proper" pastisseria educativa
Descobrint sabors, textures i aromes. Taller de sensibilització per infants, famílies i/o centres educatius per explorar sabors, textures i aromes amb els ulls tancats.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.