Resultats de la cerca
JOSEP PALAU I FABRE. UN RECORREGUT PER LA LITERATURA CATALANA S.XX
Tipologia: Taller literari Lloc: sales d’exposicions i aula Ràtio: 2 grups per escola Nivell: Segon cicle d’ESO i batxillerat Durada: 1h30 Núm. alumnes: 20-25 alumnes. Preu: 100€ x grup
Espai Interreligiós
L’Espai Interreligiós és un projecte que té com a objectiu educar, des de l’experiència, en matèria d’identitat, diversitat cultural i religiosa i diàleg interreligiós.
Els boscos, aliats contra el canvi climàtic (Tarragona)
La importància de les superfícies forestals
Crea la teva rosa electrònica
Aquest taller proposa la construcció d’una rosa lluminosa a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.Volcà Croscat
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans
Gaudeix de l'esport blanc amb els escolars a Boï Taüll
Boí Taüll, vol fomentar l'esport blanc a les escoles i altres centres educatius.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació primària (2n i 3r cicle) i ESO
Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Girona)
Conferència amb Miquel del Pozo
Visites escolars al Molló Parc
Us proposem passar un dia envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent i educativa.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.