Resultats de la cerca
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
Visita guiada a l'Espai Cràter
Veniu a conèixer l’Espai Cràter, el centre de referència en volcans!
Deixeu-li fer (o la història d'en Patufet)
Espectacle de teatre d'ombres que parteix del veritable sentit d’aquest conte tan popular a Catalunya.LA MAR DE CELS
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.
Com ens relacionem a través de les pantalles?
Activitat format xerrada participativa amb l'alumnat.
TANGRAM (Tangram)____
Toc de Retruc uneix en aquest espectacle la visualitat del joc dalt l'escena amb arts escèniquesVisita guiada al volcà del Montsacopa
Veniu a conèixer un dels volcans que trobem a la ciutat d’Olot, just al costat de l’Espai Cràter!
Dissipació de l'energia per fregament (EN)
Taller a la UAB enfocat a construir el model escolar d'energia i utilitzar-lo per a interpretar fenòmens quotidians com ara l'escalfament d'un fre per fregament.Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.