Resultats de la cerca
Bullying: parlem-ne!
Xerrada per a famílies on es tractarà l’assetjament escolar o bullying
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.Caçadores de mamuts
Visita dinamitzada sobre el gegant de l'edat de gel
Introducció a l’emprenedoria col·lectiva mitjançant el cooperativisme, l’autogestió i l’Economia Social i Solidària
Introduir els i les docent de FOL als conceptes bàsics de l’Economia Solidària i el cooperativisme. Presentar els instruments per posar en funcionament una cooperativa de treball i donar exemples.
Descobrim la meteorologia
Experiments meteorològics
A LA CERCA DE BALISES
Joc en el que a partir de la correcta interpretació d’un mapa haurem de localitzar amb el menor temps possible una sèrie de punts que tindre senyalitzats.
El món dels fòssils
Introducció a la paleontologia mitjançant la visita de sales i el laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa d'un fòssil i el seu posterior estudi
BATUTS VERDS A L'AULA
Fomentar l'alimentació saludable és fàcil amb batuts!
Taller d'excavació arqueològica a les Coves de l'Espluga
Conèix el treball dels arqueòlegs i les tècniques d'excavació
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.