Resultats de la cerca
ALICIA AL PAÍS DE LES MARAVELLES
Un espectacle basat en el conte de Lewis Carroll on la nostra protagonista, l'Alícia surt airosa dels desafiaments que se li presenten.
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaCultures del Mediterrani
Visitarem la col·lecció d’arqueologia i parlarem de les diferents cultures que es van desenvolupar al voltant del Mediterrani durant l’Edat Antiga: Egipte, Grècia i Roma.
Descobrim les joguines òptiques. Els orígens del cinema
Entendrem el funcionament del cinema tot experimentant amb les joguines òptiques que es feien servir abans que s'inventés.
EMOCIONART
Taller vivencial per a infantil que treballa el reconeixement i l’expressió de les emocions a través del cos, el joc i la música, promovent empatia, autoestima i comunicació emocional saludable.
Bit a bit. Arquitectes digitals (Barcelona)
Del modernisme a l'arquitectura col·laborativa
El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
Els nostres rebesavis: en Pau, en Lluc i la Laia
La troballa del Pau, el Lluc i la Laia ha permès a la comunitat científica i als paleontòlegs entendre millor l’evolució dels grans primats fòssils.
Taller de Física la Mentora Alsina (II)
Els alumnes coneixeran com era un laboratori de física experimental de començament de segle XX
Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.