Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
Projecte transversal educació sexual als Centres d'educació secundària
Amb aquesta proposta volem contribuir a la implementació de l'educació sexual als instituts, fent partícips tots els agents educatius: alumnat, professorat, famílies i professionals.
Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàtic
JOCS D' ORIENTACIÓ I GYMKHAMES
Proposta de jcs d' orientació amb bruíxola o sense, l' objectiu és potenciar l autonomia i el joc cooperatiu.
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Coet d’aigua i càpsules de reentrada - una experiència aeroespacial
Us proposem dissenyar i construir un coet d’aiga amb paracaigudes i aletes estabilitzadores que se’enlairarà més de 20 metres. Haureu de protegir un viatger molt especial… un ou de gallina!
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!LES FINESTRES DE L'ART
Ens endinsarem en un viatge per la història, la cultura i el pensament a través de l’art.
Restes i rastres a la Séquia
En un recorregut pel bosc, farem de detectius i llegirem la natura a través de les restes i els rastres que hi trobem.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.