Resultats de la cerca
1,2,3... salut i silenci!
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
Brama del cèrvol - colònies de tardor a La Molina
A les colònies de la brama del cérvol, farem un seguiment del cérvol, amb observació i escolta de la brama, de la mà d’un biòleg especialitzat, combinat amb activitats esportives i d'aventura!
Xiuxiuejar poesia
La poesia és música. I alguna cosa més. Volem notar-ho. Per això, us proposem un taller de xiuxieujar poesia a cau d'orella a partir de petits poemes.
La Factoria de l'Aigua
Espai de Tinkering
Vols tenir superpoders?
La Rita és una superheroïna preocupada pel medi ambient i pels residus. La voleu ajudar a diferenciar els diferents tipus de residus que podem generar a casa i a tenir un entorn més net?
la Polsina salta de segle
Acompanya'ns en aquest fantàstic viatge amb La Polsina per l'època contemporània.
FESTA DE L' ESCUMA
Imprescindible per una festa de final de curs d'alt nivell.
De la imaginació a la pantalla (Lleida)
Introducció al cinema fantàstic
Mamut. El gegant de l'edat de gel
Visita comentada
Fotònica en 5 minuts! Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència 2026
FOTÒNICA EN 5 MINUTS! DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA NENA A LA CIÈNCIA 2026
Mostrant 1-10 de 2.133 elements.