Resultats de la cerca
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
El poble gitano de Catalunya: història i cultura
Visita guiada per a grups escolars: El poble gitano de Catalunya: història i cultura
Premis Treballs de Reccerca - Àmbit d'Humanitats i Ciències Socials
Premis als treballs de Recerca de caràcter humanístic i Ciències Socials
Taller: Fem Puppets Theater
L'art de construir teatre amb les diferents tècniques japoneses, amb la introducció de l'anglès i amb la utilització de recursos digitals, es dissenya aquest nou concepte de taller.Tardor, castanyes i castanyers
Endinsar-nos al bosc de tardor, per tal de descobrir quins són els canvis que fa per a preparar-se per l'hivern, i alhora conèixer i aprendre d'una espècie tant peculiar com el castanyer.
El viatge de la gota d’aigua
El tast i l’olor de l’aigua ens ajudaran a descobrir el viatge que fa cada gota, en el seu cicle natural. Una activitat deductiva a partir de la pròpia experiència i materials de suport.
Buscant pistes. Trobem rastres!
Com podem saber si hi viuen animals en un bosc? Què són els rastres? Quins tipus de rastres hi ha?
Històries de l’art des de Barcelona. Projecte d’art del MACBA a l’Institut
Aquest programa proposa noves perspectives sobre allò que el discurs normalitzat de la història de l’art ha soterrat o que directament ha obviat.
Per què tot s'espatlla?
Aquest video parla de cotxes, telèfons i bombetes, i de les conspiracions per empitjorar-los.
TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
Mostrant 1-10 de 2.132 elements.