Resultats de la cerca
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
Els secrets de l'Estany
Ajudarem en Blauet a trobar els secrets que amaguen les plantes de l’estany abans que el follet Destraler les talli.Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Visita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.
RECICL'ART de l'Alba, escultures grupals
GEGANT RECICL'ART Creació col·lectiva d'Escultures, Andròmines i Projectes amb materials de rebuig
Jo canto ABBA (Lleida)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
Xerrades i tallers: Migracions, irregularitat i refugi
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
Titella electrònica
Fem servir materials reciclats i la placa micro:Bit per crear una titella electrònica.
Mostrant 1-10 de 2.132 elements.