Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
EL PORT COMERCIAL
A bord del llagut Far de Formentera, l'alumnat coneixerà una ciutat dins d'una altra ciutat: el Port de Barcelona, i també els vaixells, les mercaderies i els oficis que s'hi desenvolupen.
L'ESCULTURA AL CARRER_Infantil (Museu Deu)
Els alumnes acompanyats de l’educador del Museu Deu fan un recorregut per la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Descobrim Vilauba, una vil·la romana
A través del joc i la deducció coneixerem de primera mà un altre aspecte de la romanització a les nostres contrades: les vil·les romanes.Xiuxiuejar poesia
La poesia és música. I alguna cosa més. Volem notar-ho. Per això, us proposem un taller de xiuxieujar poesia a cau d'orella a partir de petits poemes.
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
EL CEL I LA TERRA
Ens aproximen a l’origen de la tradició del Nadal i els reis. Davant d’un frontal romànic, les figures dels personatges protagonistes prenen vida.
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
DE ROCA I DE MAR
Sortida matinal per a gaudir de la muntanya de Montjuic i aprendre conceptes relacionats amb el medi natural; la tecnologia i l'ús de la muntanya; les llengües o l'oci en el medi natural.
ESPAI MAQUILLA'T
Espai on tothom es podrà maquillar o ser maquillat. Nosaltres posem els materials i tu la imaginació i la creativitat per fer-te un maquillatge de fantasia.
Mostrant 1-10 de 2.132 elements.