Resultats de la cerca
El sol, una font per carregar piles
Estudiem les energies renovables
L’èxit depèn de la sort o de l’esforç?
En un món competitiu, els petits avantatges poden marcar la diferència.
Fem un món més verd
Fem un món més verd” és un projecte d’aprenentatge i servei adreçat als centres d’ensenyament de Barcelona.
IMPERMEABLE - TALLER
Taller de teatre i percussió. Pensat per a final de curs o dies més càlids, ja que es combina l'ús d'instruments de reciclatge amb una remullada final .
TALLER MORT A LA XARXA SOCIAL
- Taller sobre xarxes socials - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
Estudiem els insectes
Observarem insectes a l’exterior, en coneixerem les seves característiques i formes de vida, i utilitzarem claus dicotòmiques per situar-los dins dels invertebrats.
La Laura i en Joan descobreixen el món dels Ilergets (arqueologia)
En aquesta activitat, ens posarem a la pell d'arqueòlegs/es per estudiar i interpretar diferents restes arqueològiques de quatre poblats ibers i descobrir els seus costums i professions.
LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.