Resultats de la cerca
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Smithsonian Learning Lab
Smithsonian Learning lab és un projecte que dona suport a un aprenentatge profund i significatiu amb un conjunt de recursos en línia realment interessants.
La música i el so, la gran emoció visual (Lleida)
Combinant imatges amb sonoritats diferents
L'energia pel canvi
L'activitat telemàtica "L'energia pel canvi" vol donar a conèixer la relació entre el consum energètic (i de recursos) i el canvi climàtic.
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
PROMESES DE FANG: ELS EXVOTS
Entrarem en contacte amb una part molt concreta de la vida dels ibers: la religió. A partir de la creació d’un petit exvot ens endinsarem en les creences i els rituals ibèrics.
Iniciació a l'esquí de fons a la Cerdanya
Un descobriment de l'esquí de fons com a modilat d'esport d'hivern, en un entorn segur i controlat.
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Vaixell de visió submarina
Navega per la incomparable reserva marina de les Illes Medes en un vaixell de visió submarina!
Clik. Jocs per descobrir la ciència - Espai Singular
A través del joc i l'observació, els més petits s'ho passaran d'allò més bé fent descobriments científics.
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.